Tapas och konversation

Det blev en trevlig middag. Framförallt är jag väldigt glad över att min sambo har fått träffa människor som betyder väldigt mycket för mig. Sånt är bra. Vi käkade supergoda tapas och snackade en jävla massa skit! 

I övrigt är jag provocerad. Av mig själv. Min självkänska är patetisk. Jag tror inte att jag duger kring något och jag tror framförallt att jag är stor som ett berg och att ingen vill ha mig (trots att jag har pojkvän, hur smart är det på en skala..?) Detta provocerar mig mina vänner. Jag vet bättre än så här! Jag vet att jag är bra och jag vet att jag duger..men ändå inte...Det var då själva faaan att man måste lägga ner så mycket tid till att klanka ner på sig själv. Dagens goda nyhet och sjävförtroendeboost är iaf att mina egenhändigt komponerade texter har gått och blivit valda till kurslitteratur. Jag är jättestolt! Det känns jätteroligt att något jag har skrivit skall komma till nytta och inte bara arkiveras och sättas i bokhyllan. *klappar mig själv på axeln* Ja, jag vet att jag låter självgod men vafan låt mig vara det, jag gör ju inget annat än klagar på mig själv...

Nu, säng säng säng..puss och kram

Kommentarer
Postat av: Basic Snygg

Hoppas du kan hitta en balans...

Jag har efter många år som frisk äntligen börjat se ljuset i tunneln, men det är ju en livslång sjukdom..

2008-09-29 @ 23:18:14
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se/
Postat av: jocke

om du känner att du vill ha en fin bild på dig så fixas den gratis just nu på denna sidan www.fixamig.com



:)

2008-09-30 @ 00:17:17
URL: http://www.fixamig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0