Vardag

Det är väldigt mycket vardag idag. Liksom bara blä. Men det måste ju vara det ibland också för att det ska kännas roligt de andra dagarna...moget sagt eller hur..! :P Jag känner för att gå på bio men vi hinner inte. Eller så hade jag kunnat tänka mig att sitta på ett café en stund, men jag pallar fan inte det nu. Det är så mycket småpill som ska göras. Jag har kommit på att det där med att göra listor är en väldigt bra grej, ja jag vet att jag börjar låta som bimbobella men ändå...när man är så flummig som jag så måsta man liksom anstränga sig. Jaha nu blir det ärtsoppa!

Pyss och kram....

Dagens tema...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha en fortsatt bra dag :) ja visst känns det som en typisk vardah.. iallafall när jag var i skolan =)

2008-09-10 @ 17:18:04
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0