Ett litet rött paket


Hösten är alltid en nystart för mig. Slänger alltid en massa och det brukar bli en del tillskott också haha. Häromdagen kom det ett stort maffigt paket på posten (fan vad det är trevligt att få paket).  Behöver du verkligen fler skor undrar sambon och jag nickar lite lätt under lugg...Argumenten för att skaffa fler skor börjar sina så det är väl lika bra att erkänna att nä, jag behöver inte fler skor...men det är ju så härligt...! :P

Idag måste jag vara en effektiv Bitterfitta och jobba lite. Det tar emot så in i norden men det kommer kännas finfint efteråt...jag ska bara först...

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Natasha

Det är alltid så kul att få paket!

2009-08-03 @ 10:37:44
URL: http://www.natashasblogg.se/
Postat av: Sandra C

Haha, jag känner igen mig! Min pojkvän tycker inte att jag behöver NÅGOT nytt överhuvudtaget. Men sen är han ju å andra sidan nöjd när jag har fina kläder och skor på mig :P haha. Han får väl leva med att jag spenderar mina pengar som jag själv vill helt enkelt.. ;)

2009-08-05 @ 01:17:41
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0