Nyttiga veckan

Vaknar ovanligt pigg vilket inte hör till vanligheterna om man säger så. Är till och med så morgonpigg att sambon får ryggmassage med rosolja haha! Vem är detta tänker jag, känner inte riktigt igen mig själv i det här. Har varit nyttig hela veckan och tänkte fortsätta med det även till helgen även om det blir ett undantag för kräftskivan på söndag. Jag mår som bäst, eller rättare sagt vi mår som bäst när vi äter rätt utan att banta. Mycket grönsaker och frukt blir det.



Sista dagen på Malmöfestivalen idag, skall hinna med en vända på stan är tanken och hooka upp med en vän. Billy Paul spelar på Babel ikväll, ni vet han som sjunger låten som används i Fritidsresor reklam...hursomhelst, en gammal soullegend som jag faktiskt skulle vilja se och framförallt höra!


Nu, kaffe från den elitistiska kaffebryggaren från Florens och mango och jordgubbssmoothie.  Ha en trevlig fredag! Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Wohoo nice!! Lyssna lite för mig me då! Härligt o äta nyttigt eller hur! för det mesta... ;)

2009-08-21 @ 19:44:29
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0