Skitdag

Jag har en riktigt skitdag idag. Solen skiner ute men det gör den inte i mitt hjärta. Där är det nattsvart av någon anledning. Jag vill bara sova, inte prata med en människa. Bort bort bort bort. Så mycket funderingar. Så lite svar. Det är nästan så att jag längtar efter att börja jobba igen så att jag får annat att tänka på. Jag är fortfarande arg. Så arg att jag bara har lust att lägga mig på golvet och sparka och skrika. Kanske är det bättre att vara arg än att vara ledsen. Jag ifrågasätter allt och alla och framförallt  mig själv. Ingen bra dag...Jag behöver bekräftelse men jag är inte säker på att jag förtjänar den. Jag behöver känna att jag är bra som jag är och att det inte finns någon som skäms över mig oavsett vad. Jag behöver känna att jag tillhör. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anna

I know the feeling, den är inte att leka med..och man måste få vara arg. Finns ingen som kan må bra av att stänga av sina känslor(!?) Men du fixar det! Styrkekram o massa pepp! :)

2009-08-08 @ 20:14:46
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0