Inte min dag

Har haft en sån där dag man har ibland där allt bara går fel. Började med att sticka in mascaraborsten i ögat. Ungefär där visste jag att det här inte var min dag. Drog på mig ett par obekväma stringtrosor dessutom eftersom jag inte orkade leta i nytvättadekläderkorgen, hittade dessutom ett par strumpor utan resår så idag har jag gått omkring med skavande stringtrosor samt strumpor som hasar ner. Sexigt värre. Angelina Jolie kiss my ass. Typ.

Stannade bilen och tankade på vägen till jobbet. Lyckades få bensin på både mina händer och mina vita converse. Fråga inte varför. Svängde inte på McDonalds drive in för att köpa frukost, spillde ut juice i knät. Fråga inte varför.
Spenderade eftermiddagen åt ett totalt värdelöst möte samt pappersarbete. Yeey. Surfade hem några julklappar och drog hem. Har nu sjunkit ner i soffan och äter senapssill ur burken. Snälla, fråga inte varför...

Nu ska jag hoppa in i duschen, glömma den här dagen, krypa ner i sängen och sen sväva bort bland molnen.

Avslutar med husgudinnan Nina Simones rader. "If i die and my soul is lost, nobodys fault but mine.."


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hoppas morgondagen blir bättre för dig!

Kram

2009-12-08 @ 21:43:09
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0