Tuesday morning

Jisses amalia. Vilken morgon. Flög lågt till jobbet idag och har äntlige fått lite lugn och ro på kontoret. Har helt enkelt stängt dörren och låtsas som att jag inte finns när det knackar på dörren, hehe.
Ser fram emot Rom på torsdag, har en del kvar att göra innan dess dock, blä. Men så är det. Solen tittar faktiskt fram lite idag och jag tänkte smita ut och ta en promenad på lunchen. Man får passa på när solen tittar fram!

Jag tittar i min almanacka och konstaterar att det är kladdig värre. Överstrykningar, tipex, ändringar dig, klotter dit. Almanackan är lika kaotisk som livet.  Tittar jag sen på mitt skrivbord är det ännu mer kaotiskt men det är inget jag orkar ta tag i nu. Det blir ett projekt för januari...

Nu: kaffe!


Kommentarer
Postat av: sanna

Ja, visst är det mysigt med julkalendern! :)

2009-12-01 @ 12:17:24
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0