What to wear?

Imorgon åker vi till Rom och jag är helt enkelt inte där mentalt. För mig känns det som att resan ligger två veckor framåt i tiden eftersom jag har så jäkla mycket att göra på jobbet. Igår slängde jag ner en massa kläder i resväskan  och jag har ingen aning om det är lämpliga kläder eller inte. Behöver man varma kläder i Rom? Kommer jag vekligen använda heelsen? Skit samma. Nu åker vi till Rom och sen får det bli hur fan det vill. Jag måste bara komma bort, bort, bort.

Precis kl 16.00 idag tänker jag lägga all min energi och tankekraft på att lägga undan jobbet, städningen, alla aggressioner, all stress och bara fokusera på att jag ska åka till Rom. För gör jag inte det behöver jag inte åka på semester över huvudtaget för då kommer jag jobba mentalt iaf. Det är då själva fan att man måste anstränga sig för att kunna koppla av...


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hoppas verkligen du kan slappna av så att ni får en skön semester tillsammans :) Det förtjänar du!

2009-12-04 @ 01:25:16
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0