En blondin på 1.90?

Vi har pratat pondus idag på kontoret och jag har fått beröm, så nu tänkte jag vara lite självgod, det får ni stå ut med.
"Helvete vilken pondus du har!" sa min kollega idag, "Du är en späd blondin på 1,60 men du upplevs som 1.90 när du står där framme och pratar, stark som fan!" Vad bra att man har såna kollegor tänker jag, som stöttar, pushar och säger sånt som man behöver höra ibland. I hans ögon är jag en blondin på 1,90, i mina egna ögon når jag knappt en och en halv meter över marken. Tänk så olika perspektiv man kan ha.

Det finns väl knappast en blogg som inte har en bild på en semla idag och jag tänker inte vara sämre! Det blev en semla idag, tyckte att jag var värd det, jag har en fet hög med tentor som ska rättas..blä.

Idag har alla pratat om Linda Rosings eget dejtingprogram...det kommer väl vara den stora snackisen imorgon också, då är då den stora frågan, är det någon som kommer titta..??



tentahögen...

Kommentarer
Postat av: kjersti

Länge sedan. Jo visst ska man kolla på Linda Rosing i kväll men i morgon på jobbet har "ingen kollat" eller hur. Sådan skit kollar man ju inte eller hur. Fegisar. Upp med flaggan för dig och mig som erkänner. ;)

2009-02-24 @ 20:07:10
URL: http://berta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0