Helgen i bilder

Helgen har gått med en rasande fart (som vanligt). Jag sitter här och har lite beslutsångest, ska jag sätta igång och jobba eller ska jag ta söndag. Världens lyxproblem jag vet...Väcktes halvnio av hunden och masade mig ut på limhamnsfältet. Känner mig inte alls pigg och vill helst krypa ner under en filt i soffan.

Slötittar lite på tv4's söndsgsmorgon med Tilde de Pauls som pratar kvinnlig vänskap med Kayo och Sanna Ekman. Jag kan inte låta bli att tycka att det blir lite veckorevyn á la 35-åringar när dessa kvinnor sitter och tycker att de säger så jävla smarta saker om vänskap. Det är lite lustigt det där vem det är som får utrymmet i media. Är det så att redaktionen på nyhetsmorgon suttit i möte och funderat på vem man skall bjuda in och så har någon kläckt, "jag var på tjejmiddag med Kayo häromdan och hon är inte rädd för att säga vad hon tycker". Varför tar man inte in Camilla Larsson och Stina Andersson som ingen vet vilka de är som får prata om vänskap. Det blir kanske inte bra tv jag vet, är bara lite trött på b-kändisar som ska leka experter på alla jävla områden.

Här kommer helgen i bilder...i fredags betalade jag 32 spänn för en leverpastejmacka i pressbyrån. Jävla ocker säger jag bara! Det var dagens onödiga information...




har gjort typ 10 liter fisksoppa...


leråker varje morgon...





Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan hoppsan! allt bra med dig? xx C..

2009-02-08 @ 14:01:43
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0