Andra dagen

Andra dagen på mitt nya jobb! fattar ni viken märklig känala det är när man nästan skuttar ur sängen och rusar till jobbet för att man känner att idag kommer det bli jävligt kul! Skall ha första föreläsningen idag och träffa studenterna. Det kommer bli riktigt roligt...

Det trista med ett nytt jobb är att ingenting flyter smidigt i början. Jag spenderade hela gårdagen åt att försöka få internet och mailen att funka. inte det allra lättaste kan jag meddela mina vänner...jag märkte att it-tekniker har en liten annan tidsuppfattning än oss övriga levande, om någonting tar två timmar är det tydligen jävligt bra enligt dem, haha. Jag har en lista med alla nya koder jag måste komma ihåg, huga!

Nu ska jag fika. Man gör mycket sånt på det här jobbet har jag märkt. Me like. Dessutom verkar det vara standard att man har sitt msn igång på arbetstid, det gillar jag också, på mitt förra jobb var det verkligen tabu! Jag tror det här kommer bli bra....

kram på er!

Kommentarer
Postat av: E

Det där låter som heaven i mina öron! Kul för dig :-D :-D Men tåget kunde väl varit? Kramar

2009-01-13 @ 19:33:30
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: walla

va skönt att det känns bra!!! Lycka till i morgonn :))

2009-01-13 @ 22:35:20
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0