Lady och Lufsen

Har varit på nya jobbet idag, kul och inspirerande! Nya kaffemaskiner att lära sig och en massa nya koder att komma ihåg. Huga! Varför ska det vara så komplicerat att skriva ut eller kopiera ett papper undrar jag...Kom hem sent till ett tomt kylskåp och fick improvisera fram spaghetti och köttbullar...värsta gourmetkocken...Tyvärr har jag ingen lufsen, förutom hunden då, att dela måltiden med eftersom sambon drog till jobbet...Så, nu sitter jag i soffan och kollar på Tommy Lee Jones och funderar på om man inte ska ta och nanna kudde istället. Imorgon är det söndag igen. Blir helt fel med alla de här helgdagarna. Tycker att det ska bli riktigt skönt när det blir vardag igen, vill ha rutiner! Puss och kram på er från en trött men lycklig bitterfitta.


Kommentarer
Postat av: Kalle

ååå du skulle haft en lufsen ju! ingen granne du kunde lånat in? ;)

2009-01-06 @ 00:05:35
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: E

Hahahah ja,det är lättare att komma in i bankfack ibland än att lära sig nya kopiatorer. Må så gott,njut av morgondagen darling.

2009-01-06 @ 00:05:43
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: malin

haha ja men vafasen,det är gott med spagetti och köttbulla ibland.. dock känns det som 100 år sedan jag år det sist.. måste gra någonting åt det:Phaha kram malin

2009-01-06 @ 10:12:19
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0