Stressad

Jag känner mig superstressad idag. Ska köra ca 40 mil idag, visserligen tillsammans med sambon så jag får trevligt sällskap men det är ändå en bit att köra. Är dessutom inte helt färdig med mina föreläsingsanteckningar, gah!
Jaja, det löser dig, det kommer en dag imorgon också.

Dagens fundering: jag undrar hur mycket tid jag lägger ner på att maila och sms:a fram och tillbaks på grund av att människor uttrycker sig väldigt luddigt i mail och sms. Min grundregel är, skicka hellre ett meddelande för mycket än för lite så att jag vet att meddelandet med informationen gått fram. Just nu irriterar jag mig något grymt på människor som inte svarar utan låter saker och ting hänga i luften. Otroligt frustrerande när man har 89 trådar på gång samtidigt...
Borde vi inte införa internationella sms och mailregler..?  :P




Kommentarer
Postat av: Helena J

Leveransrapport på sms finns ju att välja i mobilen, så du vet att själva smset kommit fram i alla fall. ;-)

2009-01-21 @ 10:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0