Italienska delikatesser

Prociutto, tiramisu, underbara tomater, biscotti, solmogna persikor, bönsoppa...jag kan fortsätta i evighet. Italienresan var en fantastisk kulinarisk upplevelse och jag kommer aldrig att glömma de smaker vi fick pröva på under våra två veckor där. Lovade ju att lägga in bilder på all den mat vi upplevde i Italien, här kommer det mina vänner! Btw, måste fråga en sak, besökssiffrorna har stigit i höjden ett par dagar, undrar mest var det är jag syns någonstans? Någon som kan informera mig?



Toscansk marknad en lördagförmiddag...





Frukost...connoli med choklad och vaniljfyllning..och espresso såklart...


Svårt att välja...



Världens godaste glass!


Och världens största pizza?


Grillning utanför Venedig....korv har fått en ny innebörd...











Kommentarer
Postat av: LaLizita

Fasen vad massa gott!!! :D Jag undrar minsann vart du syns nånstans.. Antar att du kollat igenom startsidan..

allt e bra med mig.. och hoppas ni mår lite bättre snart..

kramar

2009-07-19 @ 19:53:32
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Nanna

Guuuuuuud vad gott!!!! Så avundsjuk jag blir! Var i Italien var du?



Jag har varit inne på din blogg då o då och jag har fått någon kommentar av dig med förut. Så för mig är du en blogg som jag gärna återkommer till :)



Bloglovin sweet?

2009-07-19 @ 20:55:45
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0