Slowmotion

Det regnar och regnar men det gör fortfarande inget. Idag komme förhoppningsvis ett par vänner på besök vilket innebär mycket fika, god mat och mys. Som ni märker har jag rätt lite inspiration när det gäller bloggen, men, jag tar det som ett bra tecken på att jag faktiskt kopplar av. Det finns gott om tid för bloggande i höst... :P

Vi funderar på att ta med oss kräftor hem till Malmö och ha en liten improviserad kräftskiva. Är inte så mycket för snaps, insjökräftor och märkliga hattar utan tycker att det går lika bra med vårt kök, hembakat bröd och massor med aioli och en jävla massa havskräftor förstås. Och rökta räkor, min favorit...

Nu blir det morgonpromenad, puss och kram på er!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Rökta räkor och aioli är ju det bästa man kan äta överhuvudtaget! Mums! Min sbsoluta favorit!

Ha en trevlig helg!

/Atollen Rock

2009-07-24 @ 23:35:26
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0