Jag har bara regn hos mig



Så här tomt brukar det INTE vara på uteserveringarna i Malmö en fredag...


Trots vädret (regn och full storm) har jag haft en riktigt trevlig fredag. Har lunchat med en nära vän och tittat på bilar med sambon, haha! Trots att det är jag som skall använda bilen är jag så jäkla ointresserad...och han bara tjatar och tjatar om modeller...vi har så helt olika intressen! Har även hunnit med en minishoppingtur på Zara samt en garderobsrensning, nu jävlar ska skiten säljas! Eller, det är egentligen inte skit, men jag har infört en ny regel, har jag inte använt det på tre månader ska det säljas eller skänkas, punkt slut! Det har regnat precis hela veckan i Malmö och det verkar inte ge med sig heller, får hoppas att midsommarveckan blir bättre...Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på dvd med vovven och sambon. Det är något av det bästa jag vet, sambon bredvid mig och vovven vid fötterna. Lugn och ro och bara mys.  Vi tackade nej till att gå ut idag, ville hellre vara hemma och mysa...Snacka om samboliv...Puss och kram på er!

Glömde visa er mina scones jag bakade igår, yummie baby med te och jordbubbsylt!



Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Jag med! Hade en morfar som var bagare/konditor, så det ligger kanske i generna(?) Nu blev jag jättesugen på att baka scones också..damn! Ha en supermysig kväll tjejen :)

2009-06-12 @ 23:04:06
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: LaLizita

åååh scones.. åååh mys.. jag vill också! Måste verkligen ta o köpa hem lite mer mat till hemmet.. typ alla ingredienser till allt så ja också kan baka o ha mig :)

Mys på i helgen! Själv jobbar jag lörd sönd..

kram o gonatt

2009-06-13 @ 00:03:45
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: pelle

dina scones ser ut som ett stycke kött. och det är en komplimang!

2009-06-13 @ 11:30:44
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Leonard Camitz

J'adore le Scones;) HAHA:D

2009-06-16 @ 11:48:33
URL: http://LeonardCamitz.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0