Konferens, tårar och åskmoln

Där har ni min dag. Jag vet att jag tjatar om semester men jag måste verkligen ha det nu. Till och med min kollega märkte detta och tyckte att jag ska stanna hemma nästa vecka, koppla ner nätet och stänga av mobilen. Bra idé tycker jag. Dagen har spenderats på konferens, det har pratats, diskuterats, planerats och druckits en jävla massa kaffe. Det tar på krafterna att vara social en hel dag, mitt huvud snurrar av alla engelska fraser...Jag försöker koppla av men det går inte bra...ska tvinga mkig själv att sluta ögonen en stund...



Kommentarer
Postat av: LaLizita

Vad jobbigt :( Synd att du är så stressad hela tiden.. Vad tror du det beror på? Är det för att du helt enkelt får en massa mer jobb än vad du klarar av eller är du en person som stressar upp sig av sig självt och tar på sig mer än vad man behöver. Har du för höga krav på dig själv?



Hoppas det går bättre imon..

Kram

2009-06-03 @ 22:27:49
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Cattis

Dang vad jag gillar din blogg! Puss och kram :D

2009-06-04 @ 02:09:18
URL: http://mattecattis.blogg.se/woc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0