Sushi, farmor och Dexter


Idag har vi chillat jag och sambon. Hunden har fått bada i havet och vi har käkat prinsesstårta och wienerbröd med sambons farmor (beach 2009 here I come...) Trots att det är sommarvärme och sol så känner ingen av oss för att vara ute, vi är lite för trötta för det, så istället blir det soffa och Dexter för vår del. Visst kan man få lätt ångest för att man inte är ute i det fina vädret men jag orkar helt enkelt inte... (illa) Vi invigde restaurangerna på Entré idag, sushi för att vara exakt. I efterhand känns det ganska naivt av oss att tro att sushi i ett köpcenter skulle vara gott...don't try it!

Helgplanerna är iaf klara nu, vi kommer spendera helgen i skärgården, yey! Tänkte försöka komma ut lite på havet med jollen och visa sambon hur vår skärgård ser ut. Jag har nästan blivit lite hemmablind och inte alls uppskattat det så mycket, men det börjar komma mer och mer...

Nu, Dexter!

Kommentarer
Postat av: Katya

sv: varsågod du!



åh ja jag håller med, älskar att diskutera saker med läsarna istället för att svara på "ha en bra dag" kommentarer.

2009-06-01 @ 19:12:17
URL: http://katyas.blogg.se/
Postat av: Vronkan

svar:

Ja, terapi är jättespännande! Men denna gången har jag hamnat hos en människa jag verkligen trivs med! Är alltid peppad till stordåd då jag kommer därifrån. :)

2009-06-01 @ 20:50:49
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Nä fy! Jag har provat både kyckingfile o pommes, och wok där uppe på entre.. Fy vad äckligt.. Fattar inte vad dom tar in för folk där egentligen.. Men gott om gott fika har dom iaf.. härliga morotskakor ;)



Härligt med skärgården.. själv ska jag hem till Öland fred-sönd för syrran tar sudenten :) Härligt!



Kramkram

2009-06-01 @ 22:18:59
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: En svärmorsdröm

Jo det är sant, men kämpar man och har tur så ska det nog gå. Godnatt!

2009-06-02 @ 01:26:14
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
Postat av: Rouaa

Har faktist inte käkat god mat på Enté överhuvudtaget!

Har smakat Pide eller vad det heter och en tallrik fylld av burglur, dolma och annat. Inget smakade gott. Det smakade... Ingenting? Bara saltet jag själv hade haft på.



Iallafall... Sushi är nog godast hos dom vid Pauli. Kommer inte ihåg vad stället heter, men det ligger precis vid Pauli gymnasium. Har du testat det?

2009-06-09 @ 07:50:36
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0