Godaste glassen?




Sambon hade köpt hem glass igår från glassfabriken, chilichoklad, hasselnöt och italiensk vanilj, yummie! Jag är ett riktigt Ben & Jerryfa, (vem är inte det?) men jag måste säga att glassfabriken också har riktigt god glass. Efter fyra timmar på fullsatt tåg var det ganska skönt att komma hem till en stor lägenehet, hund och sambo. Vi avnjöt glassen till X--men, precis vad jag behövde. Vaknade upp i morse med halsont och snuva, det börjar dock kännas bättre nu. Har varken ork eller tid att vara sjuk.

Idag skall sambon måla om på kontoret och jag tänkte väl mest gå hemma  och fixa sånt som behöver fixas, tvätten, dammsugning, räkningar och sånt där...Ibland känns det skönt att bara gå hemma och slöa. Jag flänger och far så mycket under veckorna så att få gå hemma i mysbrallor känns lyxigt!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tanten

God glass är aldrig fel. Den ska jag prova någon gång när jag får tillfälle.

2009-05-21 @ 14:29:55
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: annii

Fin bild

2009-05-29 @ 19:28:14
URL: http://annawifva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0