Alive

Jo jag lever. Det har varit lite mycket bara. Kalas, jobb, en förkylning som inte vill ge med sig och som blivit värre. Så jag sover, tittar på film, slumrar, titter på mer film, dricker te och äter sockerkaka och sover lite till. Min kropp skriker efter vila och lugn och ro och jag måste nog ge den lite mer av den varan... Hade en underbar fest hemma hos oss i lördags. Underbar på så sätt att ingen satt själv i ett hörn utan alla var delaktiga och skrattade och hade kul. Behöver mer sånt i livet. Har hittat lite nya människor som kommit in i bekantskapskretsen och det känns jätteroligt. Behöver nytt blod, haha. Nya vindar och nya impulser. Såg en film häromdagen 'I love you man', rekommenseras!, om en man som ska gifta sig som inser att han inte har några nära vänner eftersom han alltid fokuserat på att ha flickvänner så han börjar desperat leta efter vänner. Kände mig lite som han, fastän jag valt bort så många eftersom jag inte mådde bra. Jag behövde starta om på ny kula. Det är det bästa och sämsta jag har gjort. Väntar fortfarande på resultatet... Nu ska jag se färdigt den där actionfilmen jag somnade till igår...puss och kram

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Mys vidare hemma och ta det lugnt! Det hade inte vart fel o få krypa ner under täcket idag!

Kram

2009-11-03 @ 10:43:56
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0