Jag förtjänar inte att bli behandlad som skit

Pratar med en kollega som precis blivit utskälld av sin 27-åriga dotter. Dottern är inte nöjd med hur hennes föräldrar ställt tillbaka möblerna efter en reparation i hennes lägenhet. Då ringer hon dem och skäller och kallar dem sympatilösa. Jag mår så dåligt att jag skulle kunna dö redan nu säger kollegan. Bortskämda jävla unge. En kollega dumpar en uppgift i knät på mig, en uppgift som skulle vara avklarad i måndags och säger ciao! Nu sticker jag.Min mamma skriker till sig hjälp med en skitsak som gör att jag stressar så jag nästan kör av vägen.  Jag väcker sambon och möts av något som inte kallas kärlek. Vad gör vi för att förtjäna all denna skit. VI stressar livet ur oss, försöker få allt att gå ihop, försöker vara till lags, försöker att få alla att bli nöjda. Och vad möts vi av? Skit. Ren jävla skit. Igår skrek jag rakt ut i bilen till Michael Jacksons Earth song. Sen kom tårarna och hjärtklappningen. Slutar ni inte nu så kommer det sluta illa. Så slutar jag som en platt pannkaka.



Kommentarer
Postat av: LaLizita

Ja man vet ju inte riktigt vad man ska säga, men ta hand om dig..

Kram

2009-12-04 @ 01:19:37
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0