Jimmy choo for H&M

Tog en snabb titt på H&M's webbsida och upptäcker att de har fyllt på i princip samtliga plagg och skor av Jimmy Choo i sin webshop. Dvs det finns gott om skor, klänningar och smycken i alla storlekar...skönt för oss som inte pallade köa...Dock kände jag efter en snabb titt att nä...jag tror jag hoppar detta. Trots att det är Jimmy Choo. Jag kände att jag hade förmodligen inte köpt skorna om det inte hade varit Jimmy Choo och då får det vara...Märkligt av en hype kan skapa griller i ens hjärna...Klappar mig själv på axeln och säger vuxet och moget val bitterfittan, bra gjort.. :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga!

2009-11-16 @ 10:35:27
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0