Julshopping på nätet

Jag sitter i sängen och handlar julklappar på asos. Fyfan vad skönt det är att handla över nätet, speciellt julklappar. Gjorde samma sak förra året, satt hemma och klickade hem i princip allt som skulle ges bort. Tycker det är helt underbart att få hem allt i en stor låda och sen är det liksom klart. Slipper stressen, paniken bland alla stressade människor på stan, och framförallt kan man köpa lite ovanliga grejer. I år kommer jag bland annat klicka hem en rosa plattång, läppglans i form av bakelser och lite fina örhängen. Och parfym såklart.

Det bästa med att handla på asos är att det kan slinka ner en godbit till mig också, haha! Men vafan, det är jag väl värd!

Handlar ni era klappar på nätet?




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag handlar inte på nätet överhuvudtaget

2009-11-08 @ 16:27:22
URL: http://lonelyplanet.blogg.se/
Postat av: Linn

Har aldrig gjort det, men det låter som en bra idé!

2009-11-09 @ 11:06:08
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0