Just dance....

I wanna dance with somebody! Nej, egentligen inte med någon, mest vill jag bara dansa. Det var så jävla längesen att jag nästan blir tokig. Jag vill inte gå ut och hänga i ett hörn, vill inte bry mig om hur jag ser ut, vill inte bli betraktad, bara gå ut, känna rytmen och dansa iväg. På med jeans, sneakers och tisha och off we go...Varför händer inte det längre...har jag blivit för gammal? Numera känns det som att själva förberedelserna tar längre tid än själva utgången och som att man uppskattar kebaben på vägen hem mer än tiden på klubben.

Blä.


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Sv: Ja det är väldigt tråkigt.. men tack så mycket!



Ut och dansa med dig! :)

2009-11-13 @ 20:51:49
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0