Santa Claus is back in town!

Pheew! Nästan alla julklappar införskaffade. Igår satt jag i soffan och klickade hem det mesta. Det kan ju låta märkligt att köpa alla julklappar nu men jag känner att det går så jävla fort och jag har så mycket att göra fram till jul så det är lika bra att få det gjort...

Har en massa tonårstjejer i släkten och vad fan köper man till dem?? Har blivit en massa roliga skönhetsgrejer, sånt som man kanske inte alltid köper till sig själv. Får se om de tycker om dem....Men vilken tjej vill inte ha en bodylotion som luktar vanilla pannacotta eller lemon cheesekake eller fem sorters lilgloss med glassmak, haha!

Igår köpte jag och sambon vår alldeles egna julklapp, en weekend i Rom...mama mia vad jag längtar! Rom är en helt underbar stad och jag firade min födelsedag där i somras. Vi var tappra och turistade i 30 graders värme och höll nästan på att kollapsa på kuppen, haha. Men underbart var det och vi hann med en hel del under den dagen. Den här gången ser jag fram emot att bara strosa runt och mysa och äta gott och inte känna att jag måste göra något. Det är semester för mig!





Kommentarer
Postat av: LaLizita

Ååååh ROM, jag vill också! När åker ni?

Ha en bra dag!

2009-11-11 @ 11:17:40
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0