Vart tog mitt liv vägen?

Idag känns livet aningen knapert. Jag har kört ca 60 mil. Läst ca 300 sidor. Tråkiga sidor. Jobbsaker. Blä. Ibland känns det som att ekorrhjulet bara snurrar runt, runt. Är det här som är grejen? Hörde en konversation på tv mellan Måns Herngren och ett par andra sommarpratare, han konstaterade: "Livet är meningslöst men vi kan väl göra något kul under tiden"

Har iaf hittat ett nytt mysigt café nära mitt jobb. Det är nog det som gör livet roligt. Små, små dörrar som egetligen kan verka obetydliga i det stora hela men som kan förändra så mycket. Som det här, ett litet jävla café med gigantiska rulltårtor, dammsugare och jitterbuggare samt megamaränger gjorde faktiskt min dag. Så det så.

Nu ska jag sova och försöka sluta grubbla så jävla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0