Om galapremiärer och orkaner

Det blåser orkan där jag befinner mig. Det skakar i huset och om jag inte har helt fel så kommer nog en och annan takpanna flyga sin väg också. Har haft ett par stressiga dagar och är nyss hemkommen från jobbet. Har sjunkit ner i min fåtölj och njuter i fulla drag av tystnaden. Pustar ut efter flera veckors intensivt arbete och börjar äntligen se ljuset i tunneln. Önskar mig mest av allt att få sova ordentligt inatt. Tänk vad sömnbrist ställer till mycket skit...

Skall gå med sambon på galapremiär, eller rättare sagt filmpremiär på torsdag. Trevligt! Precis vad jag behöver, lite trevliga och glada människor, gratis drinkar och förhoppningsvis mat haha. Behöver komma ut och träffa folk och framförallt umgås med sambon på ett ställe där man inte behöver prata jobb och om den räkningen är betald och om det finns någon mjölk i kylskåpet...jag blir snart tokig på att vi nästan bara pratar om praktiska saker...men jag antar att det är en del av livet...vardagen har en tendens att ta överhanden ibland.


Puss och kram på er!

jag undrar om det finns någon toppdesigner som vill sponsra med en klänning till premiären kanske..? Eller så inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0