Önskelista

Har funderat lite på hur det brukade vara när man önskade sig något. När jag var student försökte jag unna mig något när jag kände att jag hade kämpat för något, ex. när jag klarat en tenta. Nu känns det mer som att man köper något när man har lust, är ju en jäkla skillnad på att vara student och att ha två löner...och det är väl härligt iofs men det känns jäkligt skönt att längta lite efter saker också. Här är min önskelista. Den kommer inte att uppfyllas direkt och jag kommer antagligen inte att köpa allt det där men det är sånt jag suktar lite efter iaf.. :P



Kommentarer
Postat av: LaLizita

Tack, jo jag mår bättre!

Det va ingen dålig önskelista du hade, mycket fint :)

Hoppas du känner dig bättre snart!

2009-10-14 @ 22:18:38
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Andrina, mina gömda tankar och åsikter

Flyga drake är en JÄTTEBRA bok. Har själv läst den, hittade bara ros och inget ris.. Men alla tycker ju olika :)

2009-10-15 @ 19:35:21
URL: http://andrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0