Här är ditt liv

Idag var det nypremiär för SVT's klassiska program, Här är ditt liv, den här gången med Ingvar Oldsberg i spetsen. Dagens gäst var Michael Persbrandt och jag måste säga att jag blev positivt överraskad av detta program jag minns från min barndom. Det är faktiskt ganska anmärkningsvärt att de tv-program i dagens konkurrens klarar av att hålla på i 90 min och göra det utan att man tappar intresset (nu pratar jag såklart enbart om mig själv)

Jag undrar hur det känns att sitta där i fåtöljen och se gamla flickvänner, lärare, mamma titta förbi och berätta en anekdot. Känner man sig nöjd med livet eller satt Persbrandt där och tänkte, var detta allt? Inte vet jag, underhållande var det iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0