Kopiera Jennifers hästsvans!



Om du vill veta hur man får en likadan hästsvans som Jennifer Aniston kan du klicka här. Här berättar nämligen Jennifers stylist, Chris McMillan (ska jag veta vem det är eller?) hur man får till den här smarriga galasvansen. Det finns dessutom 12 (!) bilder på den här fantastiska svansen så att man kan se den från alla viktiga vinklar och vrår. Om ni frågar mig så är det här ett finfint exemepel på att det går att skapa nyheter av precis allting. Vad är skillnaden mellan Jennifers svans och alla de tjejer som går omkring på stan? Inte någonting skulle jag vilja påstå, oh förlåt, skillnaden är förstås att den inte är stylad av Mr McMillian... ;)

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hahaha! Ja fy fan vad töntigt!

2009-09-01 @ 18:29:42
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: EnviroSheila

Håller med, den är inte ens snygg! Tycker mest att det ser ut som en dåligt uppsatt svans... som man kanske vilat i soffan med en halvtimme ;)

2009-09-02 @ 09:48:40
URL: http://envirosheila.blogg.se/
Postat av: Andrina, mina gömda tankar och åsikter

Tycker inte ens att den är så säskilt snygg.. Ser ut som min när jag sover med hästsvans. Så himla speciell är inte den där enkla frisyren, det blir bara ett sånt hysteri för att hon är känd. Antingen blir allt de kända gör jättebra, eller så är allt dåligt. Kan ingen bara förstå att de är normala personer ändå?

2009-09-02 @ 19:36:38
URL: http://andrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0