Lördag morgon

Gomorron! Uppe med tuppen som vanligt på lördagmorgnarna. Ut med hunden på fältet trots reng och en grå himmel, vi är båda på bra humör idag så det gick finfint. På med de röda gummistövlarna och ett paraply...
Hann med en sväng till ica också och iförskaffade dagens frukost samt färska kantareller på extrapris, hehe...godis! Ska dra ner till möllan senare och handla på torget. Märkligt det där att det har blivit något av ett lördagsnöje att handla grönsaker och blommor på torget. Mysigt är det iaf. För att inte snacka om billigt.

Vi hade en riktigt mysig fredagkväll, käkade vietnamesiska vårrullar och nudelsoppa på en väldigt trevlig liten restaurang på Möllan. Mycket gott! Idag blir det linsbiffar och tzatsiki som har blivit något av en favorit...känner mig lite som Nigella när jag säger att stå vid spisen och steka linbiffar gör att hela jag känner ett varmt välbehag i hela magen...matnörd? Nääää! :P


Kommentarer
Postat av: Andrina, mina gömda tankar och åsikter

Tzatsiki är hur gott som helst!



Din blogg ÄGER verkligen, du är en bra förebild för andra tjejer där ute! Ta hand om dig, Kram

2009-09-05 @ 10:37:07
URL: http://andrinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som en toppenlördag gumman! :D

2009-09-05 @ 13:21:16
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0