Rätt av Madde att röka..?

Den här bliden hittade jag i aftonbladet idag. Det är en läsare som tagit en bild på prinsessan Madeleine när hon drar ett bloss. Jag skiter fullständigt i om Madeleine röker eller inte. Jag är fullständigt övertygad om att samtliga i kungafamiljen äter, skiter, fiser, hånglar och dreglar när se sover precis som alla oss andra rödblodiga. Det roligaste av allt i den här historien är att hovet dementerar att någon i kungafamiljen röker. Jag kan inte låta bli att dra lite på smilbanden. Tänk att en cigg kan vara så betydelsefull år 2009. Vilken planet lever de på det där hovet egentligen?

Är det rätt av Madeleine att röka "trots" att hon är kunglig..? Nu vill jag veta vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: EnviroSheila

Räkning är ALLTID en svinig vana! Att det är just Madeleine som sitter med en cigg i mungipan skiter jag fullständigt i.

2009-09-04 @ 09:17:15
URL: http://envirosheila.blogg.se/
Postat av: Ursula

Jag tycker att det är fel med tanke på att hon blir försörjd av oss för att representera vårt land och i och med att hon är en offentlig person under de premisser som råder så känner jag att det ingår att vara en god förebild. Jag vill inte skatta pengar åt en prinsessa som röker inför mina barn. Skall vi ha ett kungahus skall de ta mig fan vara råpräktiga och uberfina så det så.



=)

2009-09-04 @ 09:58:23
URL: http://lifeoflily.blogg.se/
Postat av: Anonym

njaa don't like it

2009-09-04 @ 10:11:42
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Andrina, mina gömda tankar och åsikter

Jag har ingenting emot personer som röker, bara rökningen i sig. Rökning är en idiotisk vana som skadar kroppen, en cigg innehåller ca 4000 olika ämben och 2000 av dem är giftiga. Vem vill betala pengar för att förstöra sin kropp?

2009-09-04 @ 19:33:45
URL: http://andrinas.blogg.se/
Postat av: Anette

Det är helrätt tycker jag! Äntligen visar hon någon slags mänsklighet. Det är läskigt att se Madeleine i intervjuer där hon spänner sina falska och lite skrämda ögon i reportern och svarar trevligt på allt med ett tillgjort leende. Hon är inte perfekt trots allt hon är faktiskt lite rock´n roll...

2009-09-04 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0