Förändringar

Förändring och omorganisering. Igen. För tredje året i rad. Jag avskyr det och vill helst gräva ner mig någonstans. Intellektuellt förstår jag och inser nödvändigheten men i hjärtat känns det annorlunda. Home is where i lay my hat....jag försöker göra varje ny lägenhet till "hemma", därför vänjer jag mig, börjar tycka om...dumt...eftersom det aldrig varar...Men...det blir väl bättre...Nomadlivet är inget för mig...Jag är ingen slit och slängare och jag kommer, oavsett om det är bra eller inte fortsätta fästa mig vid saker. Inte mycket att göra åt.

Lördag kväll går i surfandets tecken. Snart film och kladdkaka. Levande doftljus och te. Snuvig och febrig och rätt tung i huvudet. Vill egentligen bara sitta här och inte göra någonting.

Trevlig lördagkväll på er...




Kommentarer
Postat av: LaLizita

GUD vilken kladdkaka, den där på bilden.. Va du tvungen att lägga upp den?! :)



Fattar inte riktigt, men ni ska väl inte flytta igen??



Kramkram

2010-04-18 @ 16:19:09
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0