Freaky friday!

Yes! Det är fredag! Kroppen skrek neeeeej i morse och ville inte alls gå upp...blä för väckarklockor som ringer 06.45. Men, idag är det fredag och fasen vad det känns bra. Ser fram emot en alldeles underbar helg vilken jag tänker spendera i vår trädgård med att planera massor av vackra blommor, dricka kaffe på altanen och läsa i solen. Tycker att det är jätteskönt att vara på "landet" men längtar samtidigt efter storstaden, det var så längesedan jag var på afterwork eller något liknande och jag saknar det litegranna...får försöka göra något åt det snart...Jag känner mig lite som Dr Jekyll och Mr Hyde, en del av mig vill ha storstadsliv medan den andra halvan behöver hav, natur och lugn och ro. Inte lätt att få till en bra kombo...

Känns lite som att man börjar komma tillbaks från vinterns ide som till största delen bestod av att kompensera för sömn och solbrist, försöka hålla värmen (-14 när det var som värst!) och orka med alla upp och nergångar på jobbet, huga, men men nu verkar jag vara tillbaks på banan...woooiee!

Puss och kram på er och trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0