Kryss

Jag sätter kryss i min kalender. Jag är inne på min fjärde hälsosamma dag, dvs jag äter inget socker, vitt mjöl, bröd, pasta osv. Jag gillar kryssen, det är det som är min motivation...det känns bra att kryssa över en dag och känna, yes, jag hade disciplinen och viljan att klara det här.

Det är deklarationsdags och jag plussar och minusar och multiplicerar för glatta livet. På måndag skall den och och jäklar vad skönt det blir att bli av med den!

Annars tuffar jag på...går omkring i trasiga jeans och sambons stora stickade tröja och myser, läser, jobbar, kör mycket bil (pendling, isch) och tvättar en jävla massa. Ser fram emot helgen med restaurangbesök och promenix på stan med traditionellt första majtal. We like. Upp till kamp för fan.

Börjar gilla mornarna allt mer, vaknar tidigt, slumrar lite och vaknar igen. Upp kl 06.50 idag trots att klockan skulle ringa en hel timme senare. Men skönt, skönt att känna att det finns lite stuns i benen och att skallen börjar bli aningen klarare.

Nu jäklar blir det morgonkaffe rond 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0