Om återhämtning, avhuggna lillfingrar och kärlek

Helvete vad tiden rusar iväg. Hinner inte riktigt med. Tog en rejäl time out förra helgen vilket var behövligt. Vi stängde helt enkelt in oss på ett hotell i en väldigt liten svensk stad under tre dygn och gjorde inget annat än äta god mat, sova, titta på film, läsa och mysa. Ojojoj vad vi behövde det. Kände mig som en ny människa när helgen var över och skuttade som en liten duracellkanin haha!

Drömmer konstiga drömmar, har gjort det ett par nätter nu. Inatt drömde jag att jag fick mitt finger avhugget. Hm...Det händer mycket saker i mitt undermedvetna och någon säger mig att det när något på gång...en massa energier skvallrar om det...

I övrigt känns livet bra. Skrattar mycket, läser mycket, grubblar inte lika mycket och tycker att det mesta är väldigt bra. Skönt att få känna så ibland. Tyvärr är det bara en liten liten del av mig ni läser om här på bloggen och oftast blir det sakar jag är ledsen över eller mår dåligt av. Men, jag är ju så mycket mer än så!

Ser fram  emot en mysig helg, os-mys i soffan med den älskade pojkvännen ikväll (i vår nya mysiga megasoffa weeeeii) och biomys med kompis imorgon och avslutningsvis familjemiddag på söndag. Börjar inse mer och mer hur mycket familjen betyder. Hur mycket de litar på mig, hur mycket de älskar mig och hur mycket de uppskattar att jag finns i deras liv. Det är faktistk en gåva man glömmer bort ibland. Ser fram emot att skaffa egen familj, att vara en självklar medlem, att inte behöva kompromissa, känna sig utanför, känna att man gör fel utan bara vara en byggsten precis som alla andra.

Nu glass i stora lass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0