Gråter

Jag ligger nerbäddad i sängen på mitt hotellrum och gråter. Jag har funderat rätt mycket idag och kommit fram till att jag inte vill mer. Jag vill aldrig mer känna som jag kände igår. Ensam bland en massa människor. Ett bihang. En börda. Allt det där. Jag är så trött på ytligheten. Så trött på att inte räcka till. Så trött på att känna att här hör jag inte hemma. Så trött på att aldrig ha någon att prata med. Så trött på att känna att jag lever i en bubbla och att inte en jävla knackar på.

Jag vet inte vad det är som är fel men jag vill helt enkelt inte längre.

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Usch, precis så känner jag när jag umgås med ett visst tjejgäng.. Att jag inte passar in.. Jag är inte lika intressan att prata med eller tilltala som de andra.. Fan va det är jobbigt.. Funderar på att "göra slut" med dem..

Hoppas du mår bättre imon

Kram

2010-01-31 @ 23:27:33
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Bitterfitta

Ja tyvärr är det ju så att man måste "göra slut" med vissa umgängeskretsar för att man inte mår bra av dem...det är jävligt jobbigt men man mår alltid bättre själv av det... :/

2010-02-01 @ 07:15:14
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0