In med kalkonen och ut med julen!

KATASTROFGRAN!


Idag ska julen uuuuuut! Ut, ut, ut! Nu är jag trött på alla tomma julmustflaskor, aladdinaskar med endast körsbärslikören och romrussinet kvar, alla vissna hycinter och framförallt den katastrofala granen! Vi ska fira detta med att käka en 5 kilo stor kalkon! Jajamän, för första gången i mitt liv ska jag go Martha Stewart på en kalkon och laga en riktig vrakmåltid! På något sätt kommer denna måltiden få symbolisera slutet på frosseriet för nu är det nämligen strictly GI som tar vid..haha! Julen har annars varit en kulinarisk succé! Hummer och lamm på nyår, underbart julbord med bland annat lammfiol, god fisk och framförallt mys att vara tillsammans.

Nu ser jag faktiskt fram emot att komma in i rutinerna igen, fåen vardag och framförallt få ett jävla bra 2010! Är ni med miiiiiig....???



underbart gott med gratinerad hummer!



En klassiker på nyår, toast skagen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0