Killing me softly

Jag är en idiot. Eller iaf beter jag mig som en. Igår gjorde jag något jag ångrar så förbannat. Känner inte igen mig själv. Det här är inte jag. Jag beter mig inte så här. Känns som att något har krypit in under skinnet på mig och jag får inte bort det. Jag skäms som en hund samtidigt som jag är nästan panikslagen inför att jag betedde mig som jag gjorde. Hur kan det gå så långt att man blir något eller någon man inte är. Stopp för helvete. Jag slår på mig själv och jag skulle helst vilja sjunka genom jorden. Fuck off din jäkla idiot.

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Men kan det verkligen ha varit så farligt?? Kram

2010-01-24 @ 20:28:21
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0