Torsdag morgon

Trots att vi försov oss i morse känner jag mig rätt tillfreds. Eller kanske känner jag mig tillfreds just pga att vi försov oss...att sova till 08.30 istället för 05.45 är en jävla skillnad...Har promenerat i ett vitt landskap med hunden, busat i snön och skrämt livet ur de stackars fåglar som guppar omkring på havet. Mys med andra ord.

Mår ganska bra i mig själv, har klarat 11 dagars GI diet och nu kan jag faktiskt knäppa de snortajta jeansen igen, härligt! För mig är det alltid en balansgång. Så fort jag känner hungerskänslor blir min första reaktion, gud vad härligt...vilken unerbar känsla att vara hungrig och ha kontroll över det. Så tänker jag i ungefär två sekunder sen kommer mitt förnuftiga och friska jag in i bilden och ser till att jag får något i magen. Här ska inte skapas någon hungerkänsloknarkande anorektiker..no more...

Idag väntar lite tid på kontoret, hälsa lite på nya människor och framförallt vika tvätt. Men först av allt ska jag fixa en fet smoothie!

Gomorron på er!


Kommentarer
Postat av: Chubby

Tjing tjing!

Jag kallas chubby just för att jag är det - chubby.

Nu har jag tjuvstartat i min ENORMA viktnedgång som egentligen tar fart på lördag.

Jag skulle bli ännu mer peppad att börja mitt nya, smalare jag om du ville hjälpa mig med feedback lite då och då?!

Tack på förhand!

2010-01-21 @ 12:43:32
URL: http://chubbychubby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0