Loppis, sommarregn och vackra saker

Fin dag idag. Inte vädermässigt utan innehållsmässigt. Vi har varit på loppisar och fyndat fåtölj, böcker, Höganäskeramik och annat som ger en såna där fina vuxenpoäng. Vi har dessutom varit och fikat på en jättefin liten gård och ätit goda kakor och räkmackor...yummie!  Bra dag. Livet känns gott förutom att sambon åker ifrån mig imorgon igen :(

Det regnar fortfarande utanför fönstret. Även denna kommer ägnas åt film i soffan. (Ironiskt nog såg vi SATC2 igår där det där med soffan är ett hett ämne och en riktigt sex och äktenskapsdödare enligt Carrie...) Ibland undrar jag var det ska sluta med detta eviga internetande och facebookande. Kankse blir det vår död...både själsligt och äktenskapligt...Det är så sällan man är nere på jorden..jag som älskar att sitta vid köksbordet och dricka en kopp te och samtala...varför gör jag aldrig det längre? (Vem skulle jag prata med haha? )God mat (ungsbakad aubergine med megagodfyllning och massa mozzarella), godis, chips och horisontellt läge...Mys...


Trevlig lördagkväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0