torsdagssvacka

Har haft en bra vecka so far. Mycket energi och mycket som blivit gjort. Vaknade, eller blev väckt 06.30 och är helt tömd på energi. Känner mig urlakad och inte sugen på att göra någonting. Drömde mardrömmar inatt. Första gången på länge. Brottades med en mördare som skulle döda mig med en gaffel..hmm...Det här håller ju inte! Resten av veckan är ju också fenomenal..imorgon och på lördag blir det bokmässa i Göteborg. Yeey!

Håller på att åka tillbaks in i ekorrhjulet igen. Sätter stopp för det nu! Har tagit ledigt nu på förmiddagen, behöver städa, plocka, fixa och bara komma ikapp. Bra initivativ, klappar mig själv på axeln. Bättre att stanna upp lite än att köra på tills den berömda väggen dyker upp.

Är lite låg och försöker komma ur känslan. Känner mig ensam igen. Vet inte riktigt vem jag ska ringa eller om det finns någon att ringa överhuvudtaget. Vill mest bara lyfta luren och säga hej. Befinner mig i ett vakum mellan olika världar. Hör varken hemma där eller här. Vad gör man?

Idag blev det klart att alliansen inte får egen majoritet. Jag vet inte om jag känner någon skadeglädje för det. Snarare känner jag mig nog ganska orolig inför det politiska kaos som väntar. Jag hade hellre sett att något av blocken fick majoritet än att sverigedemokraterna blev vågmästare. Blir det nyval nu?

Dags att börja träna. Känner mig energilös och plufsig. Känner mig ofin i vad jag än tar på mig. Inte bra. Har hur mycket kläder som helst men inget att ta på mig. Illa. 

Nej, nu ska jag plocka fram energin, glädjen och framåtdrivet. It's a new dawn it's a new day it's a new life for me...and I'm feeling good! (Nina Simone)

 

Kommentarer
Postat av: Johanna i Nice

ja usch alla har vi våra svackor =(

2010-09-23 @ 13:04:54
URL: http://johannasstil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0